
THE COLLECTIVE - KANTA-ASIAKASOHJELMAMME
Tervetuloa Care of Carliin - paikkaan, jossa ajaton tyyli kohtaa modernin jäsenyyden. The Collective on sinua varten, joka arvostat laatua, kestävyyttä ja henkilökohtaista palvelua. Mitä enemmän panostat tyyliisi, sitä enemmän saat takaisin etujen, tarjousten ja räätälöidyn inspiraation muodossa.
The Collectiven kautta tarjoamme lisäarvoa uskollisimmille asiakkaillemme vuosittaisen ostovolyymin perusteella.
Mitä enemmän ostat, sitä enemmän etuja saat käyttöösi - prosentuaalista hyvitystä kaikista ostoista, etuoikeus alennusmyynteihin, ainutlaatuiset tuoteyhteistyöt, priorisoitua asiakaspalvelua ja henkilökohtaista tyylipalvelua.
Tällä hetkellä olet yksi harvoista asiakkaista, joka on valittu testaamaan jäsenohjelmaa kolmen kuukauden kokeilujakson ajan. Huomaathan, että ohjelma on kokeilujakson aikana osittain rajoitettu, mutta alla näet ne edut, joihin sinulla on tällä hetkellä pääsy, sekä ne lisämahdollisuudet, jotka ovat käytettävissäsi, jotka avautuvat seuraavilla tasoilla tiettyjen ostovolyymien täyttyessä.
Kanta-asiakasohjelmamme koskee sinua, jos valitset olla aktiivinen jäsen ja näin ollen hyväksyt viestiemme vastaanottamisen. Alla voit määritellä, missä määrin haluat vastaanottaa näitä viestejä, ja sinulla on aina mahdollisuus muuttaa asetuksiasi tarvittaessa.
Platinum
(€4k+/vuosi)
15 %:n palautus ostoksistasi*
Maksuttomat neuvontapalvelut
Eksklusiiviset tarjoukset ja etuoikeus alennusmyynteihin
Aina ilmainen koti- / pikatoimitus
1 ilmainen Care Service / vuosi
*Villkor: Hyvitys ei koske alennustuotteita eikä pre-owned-artikkeleita. Näiden ostosten summa kuitenkin lasketaan mukaan vuotuiseen kokonaismäärääsi, mikä auttaa sinua näin nousemaan korkeammalle jäsenyystasolle. Hyvitykseen huomioidaan vain ne tuotteet, jotka pidät – palautetut tuotteet eivät sisälly siihen. Huomioithan, että lahjakorttiostoksia ei lasketa mukaan ohjelmaan eikä niitä näin ollen huomioida kokonaisostomäärässäsi.
Gold
(€3k+/vuosi)
12,5%:n palautus ostoksistasi*
Maksuttomat neuvontapalvelut
Eksklusiiviset tarjoukset ja etuoikeus alennusmyynteihin
1 ilmainen pikatoimitus & 1 ilmainen kotiinkuljetus / vuosi
Care Services till självkostnadspris
*Villkor: Hyvitys ei koske alennustuotteita eikä pre-owned-artikkeleita. Näiden ostosten summa kuitenkin lasketaan mukaan vuotuiseen kokonaismäärääsi, mikä auttaa sinua näin nousemaan korkeammalle jäsenyystasolle. Hyvitykseen huomioidaan vain ne tuotteet, jotka pidät – palautetut tuotteet eivät sisälly siihen. Huomioithan, että lahjakorttiostoksia ei lasketa mukaan ohjelmaan eikä niitä näin ollen huomioida kokonaisostomäärässäsi.
Silver
(€2k+/vuosi)
10%:n palautus ostoksistasi*
Maksuttomat neuvontapalvelut
Eksklusiiviset tarjoukset ja etuoikeus alennusmyynteihin
1 ilmainen kotiinkuljetus / vuosi
Care Services till självkostnadspris
*Villkor: Hyvitys ei koske alennustuotteita eikä pre-owned-artikkeleita. Näiden ostosten summa kuitenkin lasketaan mukaan vuotuiseen kokonaismäärääsi, mikä auttaa sinua näin nousemaan korkeammalle jäsenyystasolle. Hyvitykseen huomioidaan vain ne tuotteet, jotka pidät – palautetut tuotteet eivät sisälly siihen. Huomioithan, että lahjakorttiostoksia ei lasketa mukaan ohjelmaan eikä niitä näin ollen huomioida kokonaisostomäärässäsi.
Bronze
(€1k+/vuosi)
7,5%:n palautus ostoksistasi*
Maksuttomat neuvontapalvelut
Eksklusiiviset tarjoukset ja etuoikeus alennusmyynteihin
*Villkor: Hyvitys ei koske alennustuotteita eikä pre-owned-artikkeleita. Näiden ostosten summa kuitenkin lasketaan mukaan vuotuiseen kokonaismäärääsi, mikä auttaa sinua näin nousemaan korkeammalle jäsenyystasolle. Hyvitykseen huomioidaan vain ne tuotteet, jotka pidät – palautetut tuotteet eivät sisälly siihen. Huomioithan, että lahjakorttiostoksia ei lasketa mukaan ohjelmaan eikä niitä näin ollen huomioida kokonaisostomäärässäsi.
Standard
(Member)
5%:n palautus ostoksistasi*
Useampia ilmaisia toimitusvaihtoehtoja ja ilmainen palautus**
Maksuttomat neuvontapalvelut
Eksklusiiviset tarjoukset ja etuoikeus alennusmyynteihin
*Villkor: Hyvitys ei koske alennustuotteita eikä pre-owned-artikkeleita. Näiden ostosten summa kuitenkin lasketaan mukaan vuotuiseen kokonaismäärääsi, mikä auttaa sinua näin nousemaan korkeammalle jäsenyystasolle. Hyvitykseen huomioidaan vain ne tuotteet, jotka pidät – palautetut tuotteet eivät sisälly siihen. Huomioithan, että lahjakorttiostoksia ei lasketa mukaan ohjelmaan eikä niitä näin ollen huomioida kokonaisostomäärässäsi.
Non member
(No email consent)
Ilmainen toimitus
Ei ilmaista palautusta (4,90 eur)
Pääsy tyylipalveluun
Usein kysyttyä
-
Mikä on The Collective?
The Collective on Care of Carlin kanta-asiakasohjelma. Jokainen ostoksesi vie sinut askeleen lähemmäksi uusia etuja. Vuosittaisten ostojesi perusteella sinut sijoitetaan johonkin jäsenyystasoistamme.
-
Miten hyvitys toimii?
The Collective -ohjelmassa palkitsemme pitkäjänteisestä ajattelua ja tyylitietoisia valintoja. Tarjoamme siksi palautusmallin, joka tuo sinulle lisäarvoa tinkimättä laadusta. Jokaisen ostoksen jälkeen saat prosentuaalisen hyvityksen sen perusteella, kuinka paljon tuotteita olet päättänyt pitää*. Perinteisen alennuksen sijaan saat hyvityssumman – käytettäväksi tulevissa ostoksissa, koskien sekä tuotteita että tarjoamiamme palveluita. Mitä korkeampi jäsenyystasosi The Collective –ohjelmassa on, sitä suuremman hyvityksen saat.
Esimerkki: Jos ostat tuotteita 500 eurolla ja jäsennystasosi antaa sinulle 10 % hyvityksen, saat 50 euron arvoisen saldon seuraavaa ostosta varten.
Näin se toimii:
- Jokaisesta ostoksesta saat prosenttiosuuden ostosummasta hyvityksenä.
- Hyvitysumma näkyy ”Omat sivut”-osiossa 45 päivän kuluessa tilauksen suorittamisesta (kun palautusaika ja palautuksen käsittelyaika on ohitettu).
- Voit itse päättää, milloin käytät tilillesi kertyneen saldon - se on voimassa 3 vuotta hyvityspäivästä.
*Hyvitys ei koske alennustuotteita eikä pre-owned-artikkeleita. Näiden ostosten summa kuitenkin lasketaan mukaan vuotuiseen kokonaismäärääsi, mikä auttaa sinua näin nousemaan korkeammalle jäsenyystasolle. Hyvitykseen huomioidaan vain ne tuotteet, jotka pidät – palautetut tuotteet eivät sisälly siihen. Huomioithan, että lahjakorttiostoksia ei lasketa mukaan ohjelmaan eikä niitä näin ollen huomioida kokonaisostomäärässäsi.
-
Miten kvalifioiduin The Collective -jäsenyystasolleni
Jotta voit liittyä The Collective –ohjelmaan, sinulla tulee olla tili Care of Carlilla. Uutena jäsenenä aloitat automaattisesti ensimmäiseltä tasolta. Kun olet tehnyt ensimmäisen ostoksesi, sinut päivitetään seuraavalle tasolle ostovolyymin perusteella.
Jäsenyyden taso lasketaan sen jälkeen päivittäin sen mukaan, kuinka paljon olet ostanut – ja pitänyt tuotteita – liikkuvan 12 kuukauden jakson aikana. Tasoasi voidaan päivittää milloin tahansa vuoden aikana. Yksittäisestä tilauksesta kertyvät pisteet lisätään 30 päivän kuluttua ostohetkestä, ja ne perustuvat tilausta tehdessäsi voimassa olleeseen jäsenyystasoon.
Löydät yhteenvedon kaikista jäsenyyden tasoista ja niihin liittyvistä eduista Omat sivut -osiosta. -
Kuinka kauan säilytän tasoni The Collective -ohjelmassa?
Ellet saavuta uutta tasoa testijakson aikana, säilytät nykyisen tasosi testijakson loppuun saakka. Kun saavutat seuraavan tason ostovolyymin perusteella (palautusoikeuden päätyttyä),
sinut päivitetään automaattisesti uudelle tasolle. -
Onko asiakastili sama asia kuin jäsenyys The Collectiven -ohjelmassa?
Ei. Care of Carlin asiakastili tarkoittaa, että tallennamme tilaushistoriasi, toimitustietosi ja mahdolliset mieltymyksesi - mutta se ei tee sinusta automaattisesti The Collectiven –ohjelman jäsentä.
Aktivoidaksesi jäsenyytesi sinun tulee muuttaa uutiskirjeasetuksiasi kohdassa ”The Collective” Omat sivut –välilehdellä. Mikäli luot asiakastilin ensimmäistä kertaa, voit myös liittyä jäseneksi suoraan hyväksymällä uutiskirjeen rekisteröitymisen yhteydessä.
-
Voinko keskeyttää tai lopettaa jäsenyyteni?
Jäsenyyttä ei voi laittaa tauolle, mutta voit milloin tahansa lopettaa sen kieltäytymällä uutiskirjeestä. Tällöin luovut jäsenyydestä ja siihen kuuluvista eduista, ja jatkossa sinun tulee maksaa 4,90 eur palautusmaksu.
-
Miksi en ole saanut pisteitä, vaikka tein tilauksen?
Pisteet kirjautuvat vasta, kun tilaus on maksettu ja palautusoikeus sekä palautusten käsittelyaika ovat päättyneet. Tämän vuoksi voi kestää jopa 30 päivää ostoksen jälkeen, ennen kuin pisteet näkyvät ja hyvitys on käytettävissä asiakastililläsi. Jos palautat tuotteen tai saat hyvityksen, vastaava määrä pisteitä vähennetään saldostasi.
-
Mistä näen, mikä taso minulla on ja kuinka paljon pisteitä olen kerännyt?
Nykyinen tasosi näkyy Omilla sivuilla kohdassa ”Asiakasprofiili”, mutta valitettavasti kokeilujakson aikana ei ole mahdollista nähdä ansaitsemiasi pisteitä. Ansaitsemasi pisteet näkyvät samalla sivulla. Muista, että tasosi perustuu kokonaispistemäärääsi - mitä aktiivisempi olet, sitä enemmän etuja saat käyttöösi.








