Care of Carl AB (Org.nro Ruotsissa 556800-5739/ALV-numero Suomessa FI29272763), voi solmia sopimuksen ainoastaan täysi-ikäisen (18-v) henkilön kanssa. Mikäli asiakas on alaikäinen, tarvitaan huoltajan suostumus.
Sopimus on suomenkielinen ja osoitteesta www.careofcarl.fi toimitetaan ainoastaan Suomeen.
Sopimus syntyy, kun asiakas on päättänyt ostotapahtuman.
Hinnat sisältävät 25,5 % arvonlisäveron.
Toimitamme tuotteita Ahvenanmaalle. Sivuillamme näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron ja maksat tilauksestasi verollisen hinnan kassalla. Vähennämme arvonlisäveron tilauksen summasta samalla, kun tilaus lähetetään varastoltamme, jotta sinun ei tarvitse maksaa veroa kahdesti. Maksat arvolisäveron tavalliseen tapaan tilausta noutaessasi.
Pidätämme oikeuden muutoksiin. Mikäli sivuilla on havaittavissa virhe, kuten väärä hinta tai muu näppäilyvirhe, meillä on oikeus korjata tämä jälkikäteen. Mikäli olet tyytymätön tekemäämme oikaisuun, voit peruuttaa tilauksen maksutta. Pidätämme myös oikeuden olla lähettämättä tilausta eteenpäin, mikäli tuote on loppunut varastoltamme, tai mikäli järjestelmässämme ilmenee tekninen vika.
Mikäli haluat korjata tilaustasi maksutapahtuman jälkeen, meillä on mahdollisuus tehdä tämä ainoastaan, mikäli tilauksesi ei ole vielä lähtenyt varastoltamme.
Kaikki tuotteet ovat Care of Carl AB:n omaisuutta niin kauan, kunnes olemme vastaanottaneet maksun.
Care of Carl AB:lla on oikeus peruuttaa ostos, mikäli on aihetta epäillä petosta.
Kaupanpäällisenä toimitettu tuote on palautettava, jos siihen oikeuttava tuote palautetaan. Muuten kaupan päälle toimitetusta tuotteesta veloitetaan täysi hinta.
Esimerkki: Ostat 499 € arvoisen takin kampanjasta, jossa saat 89 € arvoisen pipon kaupan päälle. Lähetät takin meille asiakaspalautuksena, mutta et pipoa. Tällöin saat takaisinmaksuna 410 €.
§2 Toimitus
Tilaus toimitetaan maksutta, mikäli ilmainen toimitustapa on valittu. Tarjolla on myös toimitustapoja, jotka voivat olla maksullisia. Tästä ilmoitetaan kassalla selkeästi ja tällainen toimitustapa tulee valita erikseen. Tietyt toimitustavat tulevat esiin kassalla vain, jos asut alueella, jonne kyseinen kuljetusyritys toimittaa tilauksia.
Osoitteesta www.careofcarl.fi toimitetaan ainoastaan Suomeen.
Joskus voi käydä niin, että tilaamiasi tuotteita ei ole juuri sillä hetkellä varastollamme, mutta niitä on tulossa lisää, jolloin meillä on oikeus toimittaa tuotteet jälkikäteen. Me pidätämme oikeuden loppuunmyyntiin. Mikäli emme kuitenkaan pysty toimittamaan tuotteita ajallaan on sinulla oikeus perua tilauksesi.
Mikäli pakettisi ja/tai sen sisältö on vahingoittunut kuljetuksen aikana ilmoita siitä jo heti noutaessasi pakettia. Mikäli huomaat vian vasta noudettuasi paketin, tulee sinun ilmoittaa siitä asiakaspalveluumme kohtuullisen ajan (2 kuukautta) sisällä.
Care of Carl lähettää tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen ennen kuin tilauksesi lähetetään sinulle.
Henkilöllisyys tulee voida todistaa tilausta vastaanotettaessa. Tietyistä toimitustavoista peritään toimitusmaksu, joka ilmoitetaan selkeästi kassalla jokaisen toimitustavan kohdalla. Toimitustavasta perittyä toimitusmaksua ei makseta takaisin normaalin asiakaspalautuksen yhteydessä. Toimituskulut voidaan palauttaa vain, jos Care of Carl tai kuljetusyritys eivät ole toimittaneet tilausta luvatussa ajassa. Jos tilausta ei noudeta tai voida toimittaa, palautuu se Care of Carlille ja käsitellään asiakaspalautuksena. Pidätämme oikeuden palveluiden saatavuuden ja toimitusajan muokkaamiseen. Emme takaa tiettyä toimitusaikaa eri palveluille, mutta viitteellinen toimitusaika jokaiselle vaihtoehdolle ilmoitetaan kassalla.
Mikäli emme pysty toimittamaan tilaustasi tai toimituksemme on myöhässä, me ilmoitamme siitä sinulle. Mikäli et ole tyytyväinen uuteen toimitusaikaan, on sinulla oikeus perua tilauksesi maksutta. Meillä ei ole mahdollisuutta kompensoida myöhästynyttä tai peruuntunutta tilausta.
§3 MaksaminenKorttimaksu: Voit maksaa ostoksesi Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro tai American Express -korteilla. Maksutapahtuman suorittaa yhteistyökumppanimme Nets. Ei lisäkuluja.
Verkkopankki: Voit maksaa ostoksesi suoraan tililtäsi verkkopankkitunnustesi avulla. Verkkopankkimaksuista vastaavat maksupalveluntarjoajat Trustly. Kun valitset maksutavaksi verkkopankin, sinut ohjataan omaan verkkopankkiisi, johon voit kirjautua tavalliseen tapaan. Samalla kun hyväksyt maksun, veloitetaan summa tililtäsi.
Postiennakko: Postiennakkomaksu peritään tilauksen noudon yhteydessä. Tilauksen yhteissumma sisältäen maksutapaan liittyvät kulut ilmoitetaan kassalla. Tämä maksutapa ei ole käytettävissä kaikenlaisiin tilauksiin.
Lasku: Voit maksaa ostoksesi myös laskulla. Tämä maksutapa on järjestetty yhteistyössä yhteistyökumppanimme Klarnan kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun, tilauksesi toimitetaan väestörekisterijärjestelmästä löytyvään osoitteeseen. Mikäli haluat, että tilauksesi toimitetaan johonkin toiseen osoitteeseen, kehotamme sinua valitsemaan toisen maksutavan. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 0 € ja maksuaika on 30 päivää. Mikäli laskua ei makseta ajallaan, lähettää Klarna maksumuistutuksen, mistä he perivät muistutusmaksun. Klarna perii myös korkolain mukaista viivästyskorkoa. Tutustu laskuehtoihin
täältä.
Osamaksu: Voit maksaa ostoksesi myös osamaksulla, mikä on toteutettu yhteistyössä yhteistyökumppanimme Klarnan kanssa. Voit maksaa tilauksesi jäljellä olevan summan, maksuajan puitteissa silloin, kun se sinulle sopii. Tarjoamamme osamaksuvaihtoehdot näet kassalla. Voit tarkastella laskutusehtoja tarkemmin alla olevasta linkistä. Näet tilin yleiset ehdot
tästä.
PayPal: Voit maksaa ostoksesi myös käyttämällä PayPalia. Valitse tämä maksutapa kassalla ja seuraa ohjeita. Sinulla tulee olla PayPal-tili, jotta voit käyttää tätä maksutapaa. Mikäli sinulla ei ole PayPal-tililä, voit helposti luoda sellaisen maksutapavalinnan jälkeen. Tilauksesi lähetetään heti, kun olet suorittanut maksutapahtuman ja Care of Carl ei peri mitään lisämaksua tästä maksutavasta.
MobilePay: Voit maksaa ostoksesi myös MobilePay-sovelluksen avulla. Valitse tämä maksuvaihtoehto ja seuraa ohjeita. Suorittaaksesi maksun tällä maksutavalla, tulee sinulla olla MobilePay-sovellus, mikä on liitetty maksukorttiisi. Lähetämme tuotteet sinulle, kun maksu on suoritettu ja Care of Carl ei peri lisämaksua tästä maksutavasta. Mikäli palautat tilauksesi, palautamme rahat takaisin sille kortille, joka on yhdistetty MobilePay-tiliisi.
§4 Vaihto- ja palautusoikeusSinulla on täysi vaihto ja palautusoikeus 14 päivän ajan, siitä kun olet vastaanottanut tilauksesi. Tuotteiden, mitkä haluat palauttaa tai vaihtaa, tulee olla alkuperäisessä kunnossa. Mikäli palautettua tuotetta on käytetty enemmän, kuin sen ominaisuuksien testaaminen on vaatinut, on kuluttaja vastuussa korvaamaan tuotteelle/tuotteille aiheutuneet vahingot. Vahinkojen laajuuden määrittää Care of Carl.
Vaihto- ja palautusoikeutta voidaan käyttää edellyttäen, että tuotteessa/tuotteissa on kiinni asianmukaiset etiketit ja ne palautetaan alkuperäisissä pakkauksissa. Kuluttajalla on oikeus testata tuotteen toimivuus, mutta kuluttajalla ei ole oikeutta vahingoittaa tuotetta/tuotteita tai avata tuotteissa mahdollisesti olevia sinettejä. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske alusvaatteita. Mikäli palautetusta tuotteesta/tuotteista puuttuu suojus, pakkaus, esite, aitoustodistus tai jokin muu niiden mukana tullut osa on Care of Carlilla oikeus evätä palautus. Mikäli palautat tuotteen/tuotteita, jotka on toimitettu kotiinkuljetuksella, koskee palautusta samat säännöt kuin muissa toimitustavoissa.
Vaihto: Mikäli haluat vaihtaa tuotteen/tuotteet, voit palauttaa vaihdettavan tuotteen/tuotteet maksutta kirjaamalla tuotteen vaihdon Omilla sivuillasi palautuksen tietoihin. Vaihto tarkoittaa sitä, että haluat ostaa uuden tuotteen jokaista palauttamaasi tavaraa kohden.
Palautus: Voit palauttaa tilaamasi tuotteen/tuotteet takaisin Care of Carlille maksutta 14 päivän ajan ja saat rahasi takaisin. Pikatoimituksesta tai kotiinkuljetuksesta perittyä toimitusmaksua ei makseta takaisin normaalin asiakaspalautuksen yhteydessä. Palautusaika alkaa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Palautuksen rekisteröit Omilla sivuillasi. Kun palautat tuotteen/tuotteita käytä tilauksen mukana tullutta osoitetarraa, josta käy ilmi palautuksen lähettäjä. Kotiovelle toimitettu tai pikatoimituksena vastaanotetun tilauksen palautuspaketti tulee toimittaa noutopisteeseen. Budbee ja DHL -toimitustapojen kohdalla palautuksesta vastaa Posti.
Mikäli olemme toimittaneet sinulle väärän tuotteen, voit halutessasi valita, että lähetämme sinulle maksutta oikean tuotteen tai voit peruuttaa tilauksesi.
Kaikki palautetut tuotteet tulee olla huolellisesti pakattu, jotta tuotteet eivät vahingoitu palautuksen yhteydessä. Asiakas on vastuussa siitä, että tuotteet säilyvät hyvässä kunnossa kuljetuksen ajan.
Reklamaatio: Kaikki reklamaatiot eli tilanteet, joissa tuote on mennyt rikki tai siinä on valmistus virhe, käsitellään manuaalisesti. Tuote tulee lähettää tarvittaessa takaisin Care of Carlille.
Mikäli haluat reklamoida tuotteen, tulee sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa virheestä. Ensimmäiseksi yritämme korjata virheellisen tuotteen. Mikäli korjaaminen on mahdotonta ja reklamaatio on hyväksytty, toimitamme sinulle uuden tuotteen.
Mikäli meillä ei ole mahdollisuutta toimittaa sinulle vastaavaa tuotetta, on sinulla oikeus purkaa kauppa ja saada rahasi takaisin.
Takaisinmaksu: Tavallisesti palautamme rahat takaisin 14 arkipäivän kuluessa siitä, kun asia on käsitelty. Voimme palauttaa rahat ainoastaan samalle tilille ja samalla maksutavalla, jota tilauksen maksamiseen on käytetty. Toimitustapaan liittyvää toimitusmaksua ei palauteta normaalin asiakaspalautuksen yhteydessä.
Palautusosoite palautuksia ja reklamaatioita varten:
Care of Carl ABFöretagsgatan 44504 64 BoråsSverigeYhteystiedot suomenkieliseen asiakaspalveluun palautuksia ja reklamaatioita varten:
Sähköpostiosoite:
[email protected]Puhelin:
09 4259 9724§5 TietoturvaCare of Carl AB (556800-5739 / Y-tunnus 2927276-3) on vastuussa henkilötietojesi, kuten nimen, osoitteen, henkilötunnuksen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen hallinnasta. Me käytämme yhteistietojasi, jotta voimme käsitellä tilauksesi ja tarjota sinulle asiakastilin (Minun sivut). Käytämme yhteystietojasi myös markkinointitarkoituksiin, kuten sähköisiin viestintäpalveluihin ja valikoimamme, sekä palveluidemme kehittämiseen. Saatamme myös jakaa yhteystietojasi yhteistyökumppaneillemme edellä mainituissa tarkoituksissa.
Me katsomme asiakkaiksi kaikki ne henkilöt, jotka tekevät ostoksia verkkokaupassamme tai mikäli sinulla on asiakastili luonamme. Asiakastili luodaan automaattisesti ensimmäisen ostotapahtuman yhteydessä.
Kun ostat verkkokaupastamme tai rekisteröit asiakastilin, hyväksyt samalla, että yhteystietojasi voidaan käyttää yllä mainitulla tavalla. Sinulla on oikeus tiedustella, mitä henkilötietoja meillä on sinusta järjestelmässämme ja halutessasi poistaa ne. Mikäli haluat lisätietoja asiasta, voit olla meihin kirjallisesti yhteydessä alla olevaan osoitteeseen.
Yhteystietojen jättäminen on vapaaehtoista. Mikäli et halua, että yhteystietojasi käytetään suoramarkkinointiin, voit ottaa yhteyttä suomenkieliseen asiakaspalveluun numerossa
09 4259 9724 tai sähköpostitse osoitteella
[email protected]. Asiakkaana, sinulla on oikeus maksutta kerran vuodessa tiedustella, mitä yhteystietoja meillä on sinusta ja kuinka niitä käytetään. Asiakkaalla on myös oikeus pyytää, että henkilötiedot päivitetään tai virheellinen tieto poistetaan.
§6 Evästeet
Eväste, on pieni tekstitiedosto, joka tallentuu tietokoneellesi ja se sisältää tietoja, jotta nettisivu pystyy tunnistamaan vierailijan.
On olemassa kahdenlaisia evästeitä ja Care of Carl käyttää molempia. Ensimmäinen eväste tallentuu pysyvästi tietokoneellesi ja sen avulla tarkastellaan, kuinka vierailija liikkuu nettisivulla.
Toinen evästetyyppi on istuntokohtainen eväste. Tämä eväste jakaa tietosi serverillemme, kun vierailet verkkosivuillamme, jotta sinua ei sekoiteta muihin verkkosivuillamme samanaikaisesti vieraileviin asiakkaisiin. Istuntokohtainen eväste ei tallennu pysyvästi tietokoneellesi, vaan se katoaa, kun suljet verkkoselaimen. Care of Carl käyttää myös kolmansien osapuolien evästeitä ostokokemuksen parantamiseksi. Jotta voit käyttää sivustoa careofcarl.fi ongelmitta, tulee sinun hyväksyä evästeiden käyttö.
Evästeitä käytetään, jotta verkkosivu toimii, kuten on tarkoitettu, minkä ansiosta myös ostokokemus on parempi. Evästeiden avulla verkkosivu tunnistaa esimerkiksi, mitkä tuotteet olet laittanut ostoskoriisi.
Mikäli haluat pidättäytyä käyttämästä evästeitä, voit sulkea ne verkkoselaimesi asetuksista. Mistä kohtaa evästeiden sulkeminen löytyy, riippuu siitä, mikä verkkoselain on käytettävissä. Huomioithan kuitenkin, että mikäli suljet evästeet, verkkosivun käyttö on rajallinen.
Voit lukea lisää evästeistä Viestintäviraston verkkosivuilta
(
https://www.viestintavirasto.fi/kyberturvallisuus/tietoturvaohjeet/palveluidenturvallinenkaytto/evasteet.html).
§7 Valikoima
Care of Carl AB pidättää oikeuden tehdä muutoksia valikoimaan ja poistaa tuotteita myynnistä, ennen kuin ostotapahtuma on mennyt läpi. Pidätämme oikeuden tuotteiden loppuunmyyntiin.
Care of Carl pidättää oikeuden tehdä muutoksia, mikäli tuotteiden teksteissä havaitaan virheitä. Emme myöskään voi taata, että tuotekuvat vastaavat täysin tuotteiden oikeaa ulkoasua. Care of Carl pidättää oikeuden muuttaa hintoja, sekä oikaista mahdolliset hintavirheet.
§8 Ylivoimainen este Care of Carl ei ole vastuussa, mikäli se ei ole voinut toteuttaa tiettyjä tämän sopimuksen ehtoja niiltä osin, mihin Care of Carl ei ole voinut itse vaikuttaa. Tällaisia voi olla esim. hallituksen toiminta tai päätökset, lakimuutokset, yleiset työtaistelut, saarto, sotatoimet, tulipalot, tulva, sabotaasi, suurkatastrofit, onnettomuudet tai muu luonnonkatastrofi. Ylivoimainen este voi olla myös viranomaisen päätös, mikä vaikuttaa markkinoihin tai tuotteisiin negatiivisesti, kuten esim. merkintöjen rajoitukset, varoitustekstit tai jälleenmyyntikielto, sekä epänormaali markkinoiden lasku, tai yrityksen kohtaama rikollinen toiminta, joka vaikuttaa sen toimintaa.
§9 Riita-asiatValitukset tai kommentit koskien Care of Carlin toimintaa tai tuotteita, tulee ilmoittaa Care of Carlin suomenkieliseen asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen
[email protected] tai vaihtoehtoisesti puhelimitse numeroon
09 4259 9724. Mikäli et ole tyytyväinen asiasi käsittelyyn, voit olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon (KKV),
www.kkv.fi tai PL 5, 00531 Helsinki. Me noudatamme aina KKV:n suosituksia. Voit myös käyttää EU-komission nettisivuja valituksen tekemiseen:
http://ec.europa.eu/odr.
Emme suostu osallistumaan vaihtoehtoisiin riitojenratkaisumenetelmiin, toimimme vain virallisten tuomioistuinten kanssa.