




Muita vaihtoehtoja?
Pace Light Pants True Black
Löydä oikea koko
- Kuvan malli: 189 cm, 76 kg, käyttää kokoa M.
Miksi ostaa Care of Carlilta?
-
Tuotekuvaus
- Valmistettu kevyestä, joustavasta ja kestävästä kierrätetystä polyesterista sekä polyesterista.
- Hengittävä materiaali, jossa on vettä hylkivä käsittely, ilman PFAS-yhdisteitä.
- Kaksi etutaskua vetoketjulla.
- Heijastava logo edessä.
- Resori vyötäröllä ja nauhat vyötäröllä sisäpuolella.
- Kiristysnyörit lahkeensuissa.
- Kapeneva malli
- Normaali mitoitus. Suosittelemme, että valitset saman koon kuin tavallisesti.
- Kuvan malli: 189 cm, 76 kg, käyttää kokoa M.
Istuvuus
Tuotenumero26008312
-
tuotteen koot
Katso kokotaulukot ja tarkista kuinka me mittaamme tuotteet »Mitta (cm) S M L XL Vyötärön ympärys 64 68 76 82 Sisälahje 73 76 77 79 Reidenympärys 64 66 71 72 Polvenympärys 48 50 51 52 Lahkeensuu 32 34 34 36
-
Pesuohjeet ja muut tiedot
-
Houdini
Merkin Houdini perusti vuonna 1993 Lotta Giornofelice, joka oli jo pitkään ollut kiinnostunut vuorikiipeilystä ja off-piste-laskettelusta. Tämä ruotsalainen ulkoiluvaatemerkki haluaa kehittää tuotteita, jotka ovat fiksumpia, parempia ja kestävämpiä kuin edeltäjiensä tuotteet. Yritys käyttää uudenlaista ajattelutapaa, jossa ei painosteta uuden hankkimiseen. Sen sijaan yritys tarjoaa lainaus- ja korjauspalveluja; repair, reuse ja rental.
-
Valmistajatiedot
- Nimi:
- Houdini Sportswear AB
- Osoite:
- Finnboda Varvsväg 16, 131 71 Nacka, Sweden
- Yhteystiedot:
- [email protected]
- Tuotenumero:
- 26008311r
- EAN/GTIN:
- Valmistajan artikkelinumero
- 860014-900
- Alkuperämaa:
- Liettua
Yllä olemme koonneet vastauksia yleisiin kysymyksiin, jotka voivat olla hyödyllisiä. Jos sinulla on erityisiä kysymyksiä tuoteturvallisuudesta, suosittelemme ottamaan yhteyttä valmistajaan suoraan.
Merkin Houdini perusti vuonna 1993 Lotta Giornofelice, joka oli jo pitkään ollut kiinnostunut vuorikiipeilystä ja off-piste-laskettelusta. Tämä ruotsalainen ulkoiluvaatemerkki haluaa kehittää tuotteita, jotka ovat fiksumpia, parempia ja kestävämpiä kuin edeltäjiensä tuotteet. Yritys käyttää uudenlaista ajattelutapaa, jossa ei painosteta uuden hankkimiseen. Sen sijaan yritys tarjoaa lainaus- ja korjauspalveluja; repair, reuse ja rental.