Kirjaudu sisään

Tietoa tilaamisesta


Ajankohtaista tietoa tilaajalle

Meidän tarkoituksemme on pitää toimintamme käynnissä tavalliseen tapaan. Vastuullisena yrityksenä haluamme taata, että voit tilata meiltä tuotteita turvallisin mielin. Seuraamme jatkuvasti sekä Suomen viranomaisten että WHO:n (World Health Organization) ohjeistuksia. Reagoimme tarvittaessa nopeasti kaikkiin ohjeisiin, jotta voimme taata niin asiakkaidemme kuin henkilökuntamme turvallisuuden. Alta voit lukea lisätietoja toimistamme, kuten pidennetystä palautusoikeudesta ja ilmaisesta kotiinkuljetuksesta.

Jos sinulla on kysyttävää asiasta, asiakaspalvelumme palvelee sinua tavalliseen tapaan sähköpostitse osoitteessa info@careofcarl.fi ja puhelimitse numerossa 09 4259 9724 (arkisin klo 9-17).

Ilmainen toimitus ja kotiinkuljetus

Helpottaaksemme tilausten vastaanottamista tarjoamme tällä hetkellä kaikkiin manner-Suomeen toimitettaviin tilauksiin ilmaisen kotiinkuljetuksen. Jos haluat tilauksen toimituksen kotiovellesi, valitse kassalla toimitustavaksi DHL-pikatoimitus tai Budbee niillä alueilla, jonne Budbee toimittaa tilauksia. Tarjoamme tavalliseen tapaan myös muut toimitustavat ilmaiseksi tilauksen summasta riippumatta. Valitessasi toimitustavaksi Postin voit aina valita tilauksen noutopaikaksi Postin pakettiautomaatin. Valittavana olevat toimitustavat näet kassalla. Kaikki lähetykset toimitetaan EU:n sisäisesti.

Juuri nyt 30 päivän palautusoikeus

Me tarjoamme tällä hetkellä kaikkiin tilauksiin pidennetyn 30 päivän palautusoikeuden. Jos et ole jostain syystä tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, voit palauttaa ne 30 päivän sisällä. Voit vaihtaa palautetut tuotteet toisiin tuotteisiin tai saada rahasi takaisin. Palautuksesta ei peritä palautuskuluja. Palautusoikeus koskee myös alennusmyynnissä olleita tuotteita.

Maksuton palautus ja tuotteen vaihto

Tuotteiden palauttaminen ja vaihtaminen on maksutonta. Palauttaminen on helppoa valmiiksi maksetun palautusosoitelapun avulla. Lue lisää tuotteen palautuksesta ja vaihdosta täältä.

Toimitusaika

Tilausten toimituksessa ei ole tällä hetkellä tiettävästi suuria viiveitä. Lähes kaikissa kuljetuksissa ilmoitetut toimitusajat pitävät paikkaansa. Poikkeustilanne ja kuljetusyritysten odotettua suuremmat pakettimäärät saattavat kuitenkin aiheuttaa pieniä viiveitä osaan paketeista. Ruuhkasta johtuen kuljetusyritykset voivat joutua ohjaamaan paketit muuhun kuin valitsemaasi noutopisteeseen. Luethan saapumisilmoituksen tarkasti. Seuraamme tilannetta yhdessä kuljetusyritysten kanssa ja ilmoitamme mahdollisista viiveistä asiakkaillemme. Pakettia vastaanotettaessa kuljetusyhtiön edustajat eivät käsittele vastaanottajan henkilökohtaisia tavaroita, kuten puhelinta tai henkilöllisyystodistusta, luovutuksen yhteydessä.

• Nouto Postin noutopisteestä tai pakettiautomaatista: 2-4 arkipäivää

Toimitusaika Postin pakettiautomaattiin tai noutopisteeseen on 2-4 arkipäivää. Lähetämme kaikki ennen klo 16 tehdyt tilaukset saman päivän aikana. Lähetys toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Itsellesi sopivan noutopisteen tai pakettiautomaatin voit valita Omaposti- sovelluksen avulla. Osoitettasi lähimpänä sijaitsevan Postin sijasta voit noutaa paketit helposti mistä tahansa sinulle sopivasta noutopisteestä tai pakettiautomaatista. Kun paketti on toimitettu noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin, saat saapumisilmoituksen sekä automaatin avaamiseen tarvittavan lokerokoodin tekstiviestillä puhelinnumeroon, jonka olet antanut tilauksen yhteydessä.  

• Nouto Postnordin/Matkahuollon noutopisteestä tai pakettiautomaatista: 3-5 arkipäivää

Toimitusaika lähimpään Postnordin/Matkahuollon noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin on 3-5 arkipäivää. Lähetämme kaikki ennen klo 16 tehdyt tilaukset saman päivän aikana. Voit valita haluamasi noutopisteen kassalla, myös saatavilla olevat pakettiautomaatit löytyvät kassalla olevasta pudotusvalikosta. Noutopisteeseen ja pakettiautomaatteihin toimitettavien pakettien kohdalla käytämme Postnord MyPack Collect -palvelua. Suomessa PostNord MyPack-paketit voi noutaa Matkahuollon noin 1 400 noutopisteestä eli Matkahuolloista, K-Marketeista, R-Kioskeista, Pakettipisteen pakettiautomaateista ja muista Matkahuollon Pakettipisteistä. Kun paketti on toimitettu Postnordin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla tai kirjeellä. 

• Pikatoimitus: 1-2 arkipäivää

Toimitus on mahdollista suureen osaan Suomea seuraavana arkipäivänä laskettuna siitä päivästä, jolloin tilaus lähetetään. Lähetämme kaikki ennen klo 16 tehdyt tilaukset saman päivän aikana. Sinulla on mahdollisuus useimmiten valita tilauksen kotiinkuljetus tai toimitus DHL:n noutopisteeseen/pakettiautomaattiin, joita on muun muassa ostoskeskuksissa ja R-kioskeissa. Saat kuljetusyritykseltä (DHL) tekstiviestillä linkin, jonka avulla voit valita tilauksen toimituspaikan. Pikatoimituksesta peritään toimitusmaksu, joka ilmoitetaan kassalla. Pikatoimituksen kohdalla käytämme DHL Express-palvelua.

• Kotiinkuljetus arkisin klo 17-22: 2-3 arkipäivää*

Tämän toimitustavan kohdalla käytämme Budbee-kotiinkuljetusta. Kotiinkuljetuksesta perintään toimitusmaksu, joka ilmoitetaan kassalla. Voit valita, minä päivänä haluat tilauksesi toimituksen kotiovellesi klo 17-22 välisenä aikana. Budbee lähettää sinulle tekstiviestillä lisätietoa toimituspäivästä ja sinulla on myös mahdollisuus tekstiviestissä olevan linkin avulla vaihtaa tilauksen toimituspäivää. Tietyt lisävalinnat voivat aiheuttaa lisäkuluja toimitukseen, mutta tämä ilmoitetaan selkeästi Budbeen tiedoissa kyseisen valinnan kohdalla ja näistä kuluista vastaa Budbee.
* Toimitustapa tulee näkyviin sen jälkeen, kun olet kirjoittanut postinumerosi, jos asut alueella, minne Budbee toimittaa tilauksia.

Welcome!
We only deliver to addresses within following countries.
You may continue browse on this .x but we are not able to deliver any goods outside this country.
Save my choice
Continue to Finland »