Tuotteen palautus ja vaihto
Kuinka pitkä palautusaika tuotteilla on?
Sinulla on 14 päivän palautusoikeus laskettuna siitä päivästä, kun olet noutanut tilauksesi.
Kuinka palautan tuotteet?
Nopeuttaaksesi palautuksesi käsittelyä voit ilmoittaa palautuksesta meille Omien sivujesi kautta seuraamalla annettuja ohjeita. Palautuksen rekisteröinti vie vain hetken.
Saat meiltä vahvistuksen sähköpostilla, kun palautuksesi on vastaanotettu ja käsitelty varastollamme.
Postin kotiinkuljetuksena, DHL Express-pikakuljetuksena ja Budbeen toimesta toimitetut tilaukset palautetaan Postiin, Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Toimitustavasta perittyä toimitusmaksua ei makseta takaisin normaalin asiakaspalautuksen yhteydessä.
Kuinka vaihdan tuotteen toiseen?
Vaihtoehto 1 (Näin saat uuden tuotteen nopeinten)
- Lähetä tuotteesi takaisin yllä olevien ohjeiden mukaisesti.
- Tee haluamistasi tuotteista uusi tilaus verkkosivuiltamme, jotta niitä ei ehditä myydä loppuun ja saat tuotteet nopeasti itsellesi. Tilauksesi käsitellään erikseen.
Lisätietoja takaisinmaksusta voit lukea vieressä olevasta valikosta valitsemasi maksutavan kohdalta.
-
Klarnan lasku
- Saat vaihtotilauksesta uuden laskun, joka lähetetään sinulle sähköpostitse. Palautettuja tuotteita ei tarvitse maksaa alkuperäiselle laskulle. Jos palautit koko tilauksen, laskusi mitätöidään, kun palautuksesi on käsitelty. Jos pidit osan tilauksen tuotteista, saat sähköpostiisi kaksi erillistä laskua; Yhden laskun vaihtotilauksesta ja päivitetyn laskun alkuperäistilauksesta, josta on poistettu palauttamasi tuotteet.
-
Klarnan erämaksu
Jos palautat alkuperäisen tilauksen tuotteista vain osan, suosittelemme rekisteröimään tuotteen vaihdon omien sivujen kautta. jotta sinun ei tarvitse maksaa kahta käsittelymaksua Klarnalle. Me lähetämme vaihtotuotteet sinulle heti, kun palautuksesi on käsitelty. (Katso vaihtoehto 2)
-
Verkkopankki/Korttimaksu/Paypal/Mobile Pay
Maksat vaihtotilauksen erikseen kassalla. Kun palautuksesi on käsitelty, me suoritamme takaisinmaksu samalle tilille, josta maksu on alun perin veloitettu.
-
Postiennakko
Maksat vaihtotilauksen erikseen Postin toimipisteeseen noutaessasi tilausta. Kun palautuksesi on käsitelty, me suoritamme takaisinmaksun sille tilinumerolle, jonka kirjoitat palautuslomakkeelle.
Vaihtoehto 2
- Kirjaudu omille sivuillesi tehdäksesi tuotteen vaihdon sitä kautta
- Vaihtotuotteet pyritään lähettämään sinulle saman päivän aikana, jolloin palautuksesi vastaanotetaan varastollemme. Voit vaihtaa ainoastaan samaan tuotteeseen eri koossa tai värissä.
Lisätietoja takaisinmaksusta voit lukea vieressä olevasta valikosta valitsemasi maksutavan kohdalta.
-
Klarnan lasku
Alkuperäinen lasku on yhä voimassa. Saat päivitetyn laskun sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu. Jos haluat vaihtaa tuotteisiin, jotka ovat arvokkaampia kuin alkuperäistilauksen tuotteet, veloitamme summan postiennakolla, jonka maksat Postin toimipisteeseen tilausta noutaessasi.
-
Klarnan erämaksu
Vaihdossa sinulle lähetetyt tuotteet lisätään kuukausilaskullesi, jonka saat Klarnalta, ja palauttamasi tuotteet poistetaan laskun loppusummasta.
-
Verkkopankki/Korttimaksu/Paypal/Mobile Pay
Tuotteen vaihdolla ei ole vaikutusta maksutapahtumaan, sillä vaihdat tuotteet uusiin samanhintaisiin tuotteisiin.
-
Postiennakko
Tuotteen vaihdolla ei ole vaikutusta maksutapahtumaan, sillä vaihdat tuotteet uusiin samanhintaisiin tuotteisiin.
Kuinka saan rahani takaisin?
Lisätietoja takaisinmaksusta voit lukea vieressä olevasta valikosta valitsemasi maksutavan kohdalta.
-
Klarnan lasku
Jos palautat koko tilauksen, sinun ei tarvitse maksaa laskuasi. Me ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu ja laskusi mitätöity. Jos palautat vain osan tilauksen tuotteista, poistetaan palautetut tuotteet laskun loppusummasta. Suosittelemme sinua odottamaan, että saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen, ennen kuin maksat pitämäsi tuotteet laskulle.
-
Klarnan erämaksu
Palauttamasi tuotteet poistetaan kuukausilaskultasi, jonka saat Klarnalta.
-
Verkkopankki/Korttimaksu/Paypal/Mobile Pay
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, suoritamme takaisinmaksun samalle tilille, josta maksu on alun perin veloitettu.
-
Postiennakko
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, suoritamme takaisinmaksun sille tilinumerolle, jonka kirjoitat palautuslomakkeelle.
Usein kysyttyä
Haluan palauttaa tuotteita kahdesta eri tilauksesta. Voinko lähettää tuotteet samassa paketissa?
Voit lähettää eri tilausten tuotteita samassa paketissa. Muistathan kuitenkin lähettää palautuslomakkeen erikseen jokaisesta tilauksesta.
Sain tilaukseni mukana kampanjatuotteen kaupan päälle. Kuinka teen palautuksen suhteen?
Kaupanpäällisenä toimitettu tuote on palautettava, jos siihen oikeuttava tuote palautetaan. Muuten kaupan päälle toimitetusta tuotteesta veloitetaan sinulta täysi hinta. Jos tuote ei ole sopiva ja haluat vaihtaa toiseen kokoon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme neuvoa sinua, kuinka teet kampanjatuotteen suhteen.
Voiko pakettiautomaatista noudetun paketin palauttaa automaattiin?
Pakettiautomaatista noudetun paketin voi palauttaa automaatin kautta. Käytä paketin mukana tullutta palautusosoitetarraa ja jätä palautuspaketti pakettiautomaattiin. Lue lisää palautuksesta Postin pakettiautomaattiin täältä.
Unohdin laittaa palautuslomakkeen palautuspaketin sisään. Mitä minun tulisi nyt tehdä?
Mikäli olet käyttänyt tilauksen mukana tullutta osoitetarraa, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Me suoritamme takaisinmaksun sinulle, kun palautuksesi on käsitelty, minkä jälkeen lähetämme vahvistuksen sähköpostitse. Ota yhteyttä asiakasneuvontaamme, jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tai sinulla on jotain kysyttävää.