Perinteiden ja nykyaikaisen ajattelutavan tasapaino, sekä mukavuus ja yksinkertaisuus kuvaavat merkkiä Maison Kitsuné. Merkin muotokieli on ajaton, mutta samalla nykyaikainen. Mallistoissa käytetään rohkeita värejä ja huomiota herättäviä printtejä. Merkin symbolina toimii kettu, joka koristaa merkin useimpia vaatteita. Japaniksi kettu on Kitsuné ja se on monipuolisuuden symboli.
Merkin Maison Kitsuné perusti vuonna 2002 sunnittelijakaksikko Gildas Loaëc, bändin Daft Punk entinen manageri ja arkkitehti Masaya Kuroki. He yhdistävät merkin vaatteissa suurimmat kiinnotuksen kohteena, vaatteet ja musiikin. Inspiraatiota tuotteisiin haetaan suurkaupungeista kuten Tokio ja Pariisi.
Vaatteet
Asusteet
Lifestyle
09 4259 9724
Arkisin klo: 8-13 ja 14-17.
[email protected]
Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin arkisin 24 tunnin sisällä.
Mikäli haluat tavoittaa tietyn osaston työntekijän, yhteystiedot löytyvät täältä.
Vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin löytyvät täältä.