Perinteiden ja nykyaikaisen ajattelutavan tasapaino, sekä mukavuus ja yksinkertaisuus kuvaavat merkkiä Maison Kitsuné. Merkin muotokieli on ajaton, mutta samalla nykyaikainen. Mallistoissa käytetään rohkeita värejä ja huomiota herättäviä printtejä. Merkin symbolina toimii kettu, joka koristaa merkin useimpia vaatteita. Japaniksi kettu on Kitsuné ja se on monipuolisuuden symboli.
Merkin Maison Kitsuné perusti vuonna 2002 sunnittelijakaksikko Gildas Loaëc, bändin Daft Punk entinen manageri ja arkkitehti Masaya Kuroki. He yhdistävät merkin vaatteissa suurimmat kiinnotuksen kohteena, vaatteet ja musiikin. Inspiraatiota tuotteisiin haetaan suurkaupungeista kuten Tokio ja Pariisi.
Vaatteet
Asusteet
Kanta-asiakastarjous
Ainutlaatuinen sesonkitarjous
Vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin löytyvät täältä.
Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin arkisin 24 tunnin sisällä.