Mikä on henkilötieto?
Henkilötiedoiksi lasketaan kaikki tiedot, jotka voidaan yhdistää tunnistettuun tai tunnistettavissa olevaan henkilöön. Nimi, osoite, puhelinnumero, henkilötunnus ja IP-numero lasketaan henkilötiedoiksi, jos ne voidaan yhdistää tunnistettuun tai tunnistettavissa olevaan henkilöön.
Mihin te tarvitsette henkilötietojani?
Nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero tarvitaan, jotta me voimme tehdä ostosopimuksen kanssasi ja lähettää tilauksesi sinulle. Puhelinnumeroa käytetään myös tilauksen saapumisilmoituksen lähettämiseen tekstiviestillä. Henkilötunnuksen me tarvitsemme ainoastaan, jos valitset tilauksesi maksutavaksi Klarnan laskun tai osamaksun.
Mitä GDPR tarkoittaa minulle asiakkaana?
Sinä saat paremman suojan niille henkilötiedoille, joita yrityksillä ja viranomaisilla on sinusta. Sinulla on oikeus tietää, mitä henkilötietoja yritys käsittelee sinusta, ja mihin tarkoitukseen. Voit myös saada apua tietojen siirtämiseen järjestelmästä toiseen sekä saada rekisteriselosteen omista tiedoista. Sinulla on myös oikeus poistaa tietosi ja tulla unohdetuksi, mikä tarkoittaa, että kaikki tietosi anonymisoidaan tai poistetaan.
Mitä turvatoimia teillä on henkilötietojen käsittelyä koskien?
Me Care of Carlilla olemme toteuttaneet useita turvatoimia ja luoneet sekä sisäisesti että ulkoisten kumppaneidemme kanssa selkeitä rutiineja, joiden avulla me käsittelemme henkilötietojasi niin turvallisesti kuin mahdollista. Meillä on lisäksi teknisiä järjestelmiä, jotka käsittelevät henkilötietojasi turvallisella tavalla. Teemme tämän kaiken, jotta sinä tunnet tietojesi olevan turvassa.
Haluan poistaa tietoni ja tulla unohdetuksi. Miten toimin?
Ota yhteyttä suomenkieliseen asiakasneuvontaamme sähköpostitse osoitteella [email protected] tai puhelimitse numerolla 09 4259 9724, niin me autamme sinua.
Kuinka voin varmistaa, että kaikki tietoni on poistettu järjestelmästänne?
Kun me olemme poistaneet henkilötietosi järjestelmästämme, saat meiltä vahvistuksen sähköpostitse, jossa me ilmoitamme asiasta selkeästi. Tämän jälkeen voit halutessasi kokeilla kirjautumista asiakastilillesi sivuillamme varmistaaksesi, että tilisi on poistettu ja todetaksesi, että kirjautuminen ei enää onnistu. Meidän tulee säilyttää tietyt henkilötiedot, jotta voimme noudattaa kirjanpitolakia. Poistamme tiedot kuitenkin heti, kun laki tämän sallii.
En halua saada fyysisiä lähetyksiä, kuten sukkia/lahjoja. Kuinka voin perua niiden lähetyksen?
Ota yhteyttä suomenkieliseen asiakasneuvontaamme sähköpostitse osoitteella [email protected] tai puhelimitse numerolla 09 4259 9724, niin me perumme fyysiset lähetykset sinulle.
Haluan ainoastaan tilata tuotteita ilman, että saan mainoksia ja uutiskirjeitä. Voitteko auttaa minua?
Ota yhteyttä suomenkieliseen asiakasneuvontaamme sähköpostitse osoitteella [email protected] tai puhelimitse numerolla 09 4259 9724, niin me perumme kaiken markkinointiviestinnän sinulle.
09 4259 9724
Arkisin klo: 8-13 ja 14-17.
[email protected]
Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin arkisin 24 tunnin sisällä.
Mikäli haluat tavoittaa tietyn osaston työntekijän, yhteystiedot löytyvät täältä.
Vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin löytyvät täältä.