Korjauspalvelu toimii näin
Olemme keränneet alla olevat usein kysytyt kysymykset ja vastanneet niihin.
-
Keneen otan yhteyttä, jos tarvitsen korjausta?
Jos haluat hyödyntää palvelua, olet lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
-
Mitkä vaatteet voidaan korjata?
Patagonialla on periaatteena, että kaikki mikä on korjattavissa, voidaan korjata.
Hygieniasyistä korjaukseen hyväksytään vain puhtaita tuotteita. Vaatteita, kuten alusvaatteita, sukkia, uimapukuja, käsineitä, hattuja, shortseja ja alusvaatteita ei voida korjata.
Joissakin tapauksissa myös muut vaatteet voivat olla korjauskelvottomia, esimerkkinä tästä ovat takit, joissa on laajoja vaurioita ja joiden sisävuori on irronnut.
Jos et ole varma, voidaanko vaatteesi korjata, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected], niin autamme sinua korjauspyynnössä. -
Voinko toimittaa vaatteen fyysisesti korjattavaksi?
Care of Carl ei tällä hetkellä tarjoa mahdollisuutta jättää vaatettasi suoraan meille korjattavaksi. Patagonia tarjoaa kuitenkin korjauspalveluja fyysisissä myymälöissään seuraavissa kaupungeissa: Tukholmassa, Berliinissä, Amsterdamissa, Münchenissä ja Milanossa. Huomaathan, että kun korjaat vaatteen Patagonian myymälässä, Patagonia hoitaa prosessin kokonaan itse ja korjaukseen sovelletaan heidän erityisehtojaan.
-
Tuleeko korjaukseni näkymään vaatteessa?
Patagonia pyrkii korjauksissa sovittamaan uuden materiaalin mahdollisimman hyvin yhteen vanhan kanssa. Tämä ei kuitenkaan aina ole mahdollista, erityisesti vanhempien vaatteiden kohdalla, joissa kangas on saattanut muuttua tai vanhentua.
Vaikka vaate ei palautuisikaan täysin alkuperäiseen kuntoonsa, sen toiminnallisuus säilyy ilman lisäkulutusta. -
Kuinka prosessi toimii?
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin tai sähköpostin välityksellä osoitteessa [email protected]
- Saat yksityiskohtaiset ohjeet siitä, miten lähetät vaatteesi meille Care of Carlille.
- Varmistamme, että vaate lähetetään Patagonialle, jossa sen korjaa merkin omat asiantuntijat.
- Kun korjaus on valmis, lähetämme tuotteesi takaisin sinulle, valmiina käytettäväksi uudelleen.
Arvioitu korjaus- ja toimitusaika on 6-8 viikkoa, mutta tämä voi vaihdella vuodenajasta ja korjauksen laajuudesta riippuen.
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin tai sähköpostin välityksellä osoitteessa [email protected]








