Kuinka pitkä palautusaika tuotteilla on?
Sinulla on 14 päivän palautusoikeus laskettuna siitä päivästä, kun olet noutanut tilauksesi.
Kuinka palautan tuotteet?
Nopeuttaaksesi palautuksesi käsittelyä voit ilmoittaa palautuksesta meille Omien sivujesi kautta seuraamalla annettuja ohjeita. Palautuksen rekisteröinti vie vain hetken.
Voit tehdä palautuksen myös paketissa olleen palautuslomakkeen avulla:
Lue tarkemmat palautusohjeet täältä
Mitä toimitustapoja teillä on?
Toimitus Postiin tai pakettiautomaattiin:Toimitusaika 2-4 arkipäivää ja toimitus ma-la klo 19 mennessä. Lähetys toimitetaan kassalla valitsemaasi noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Kun paketti on toimitettu noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin, saat saapumisilmoituksen sekä automaatin avaamiseen tarvittavan lokerokoodin tekstiviestillä puhelinnumeroon, jonka olet antanut tilauksen yhteydessä. Postista ja Postin noutopisteestä paketin voi noutaa saapumisilmoituksen tai seurantatunnuksen sekä henkilöllisyystodistuksen avulla. Pakettiautomaatista lähetys noudetaan lokerokoodilla, joka lähetetään tekstiviestillä. Lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta. Mikäli paketti ei mahdu automaattiin tai automaatti on täynnä, paketti ohjataan kotiosoitteesi mukaiseen postiin. Saapumisilmoituksessa on tällöin tieto, mistä voit pakettisi noutaa.
Posti kotiinkuljetus: Toimitusaika 2-4 arkipäivää. Kotiinkuljetuksia toimitetaan arkisin klo 9-21 välisenä aikana paikkakunnasta riippuen. Lähetys toimitetaan kotiovellesi. Voit valita paketillesi sopivan toimituspäivän ja kahden tunnin toimitusaikaikkunan vastaamalla Postin lähettämään tekstiviestiin tai Omaposti-sovelluksen avulla. Henkilöllisyys tulee voida todistaa tilausta vastaanotettaessa. Tätä toimitustapaa ei ole mahdollista valita, jos valitset maksutavaksi postiennakon. Kotiinkuljetuksesta peritään toimitusmaksu, jota ilmoitetaan kassalla. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote Postiin, Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.
Pikatoimitus 1-2 arkipäivää: Pikatoimituksen kohdalla käytämme DHL Express-palvelua. Toimitus on mahdollista suureen osaan Suomea seuraavana arkipäivänä laskettuna siitä päivästä, jolloin tilaus lähetetään. Lähetämme kaikki ennen klo 16 tehdyt tilaukset saman päivän aikana. Sinulla on mahdollisuus useimmiten valita tilauksen kotiinkuljetus tai toimitus DHL:n noutopisteeseen/pakettiautomaattiin. Saat kuljetusyritykseltä (DHL) tekstiviestillä linkin, jonka avulla voit valita tilauksen toimituspaikan. Henkilöllisyys tulee voida todistaa tilausta vastaanotettaessa. Tätä toimitustapaa ei ole mahdollista valita, jos valitset maksutavaksi postiennakon tai tilauksesi sisältää nesteitä, kuten tuoksuja tai suihkutettavia kenkien hoitotuotteita. Pikatoimituksesta peritään toimitusmaksu, jota ilmoitetaan kassalla. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote Postiin, Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.
Kotiinkuljetus arkisin klo 17-22: Tämän toimitustavan kohdalla käytämme Budbee-kotiinkuljetusta ja toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Voit valita, minä päivänä haluat tilauksesi toimituksen kotiovellesi klo 17-22 välisenä aikana. Henkilöllisyys tulee voida todistaa tilausta vastaanotettaessa. Budbee lähettää sinulle tekstiviestillä lisätietoa toimituspäivästä ja sinulla on myös mahdollisuus tekstiviestissä olevan linkin avulla vaihtaa tilauksen toimituspäivää. Tietyt lisävalinnat voivat aiheuttaa lisäkuluja toimitukseen, mutta tämä ilmoitetaan selkeästi Budbeen tiedoissa kyseisen valinnan kohdalla ja näistä kuluista vastaa Budbee. Toimitustapa tulee näkyviin ainoastaan, jos asut alueella, minne Budbee toimittaa tilauksia. Tätä toimitustapaa ei ole mahdollista valita, jos valitset maksutavaksi postiennakon. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote Postiin, Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.
Budbee Box: Pakettisi toimitetaan valitsemaasi pakettiautomaattiin 2-4 arkipäivässä. Budbee ehdottaa kassalla postinumerosi perusteella lähintä pakettiautomaattia. Voit halutessasi valita kassalla toisen pakettiautomaatin valikosta. Saapumisilmoitus ja lokeron avaamiseen tarvittava koodi toimitetaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi puhelinnumeroon tekstiviestillä. Paketti on noudettavissa kolmen vuorokauden ajan. Jos pakettia ei noudeta, palautuu se Care of Carlille. Toimitustapa tulee näkyviin ainoastaan, jos asut alueella, minne Budbee toimittaa tilauksia. Tätä toimitustapaa ei ole mahdollista valita, jos valitset maksutavaksi postiennakon. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote Postiin, Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.
Olen hukannut tilaukseni saapumisilmoituksen. Kuinka voin noutaa pakettini?
Saat meiltä tilauksen toimitusvahvistuksen sähköpostilla, kun tilauksesi lähetetään varastoltamme. Tässä sähköpostiviestissä on mukana lähetyksen seurantatunnus, jolla lähetyksen kulkua voi seurata. Noutopisteeseen toimitetun paketin voi noutaa seurantatunnuksen avulla. Postin toimittamia paketteja voi seurata myös Omaposti-sovelluksen avulla.
Kuinka pitkään lähetykseni on noudettavissa?
Posti säilyttää lähetyksiä pakettiautomaateissa ja noutopisteissä 7 vuorokauden ajan. DHL:n toimittamaa lähetystä säilytetään noutopisteessä 14 vuorokautta. Tämän jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.
Kuinka pakettiautomaatteja käytetään?
Saat lokeron avaamiseen tarvittavan lokerokoodin tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Lisätietoa Postin pakettiautomaateista voit lukea täältä.
Kuinka voin perua tilaukseni?
Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Voimme tehdä tilauksiin muutoksia tai perua tilauksen aina siihen saakka, kunnes tilaus on otettu käsittelyyn varastollamme.
Voinko tilata Ahvenanmaalle?/Levererar ni till Åland?
Toimitamme mielellämme tuotteita Ahvenanmaalle. Sivuillamme näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron ja maksat tilauksestasi verollisen hinnan kassalla. Vähennämme arvonlisäveron tilauksen summasta samalla, kun tilaus lähetetään varastoltamme, jotta sinun ei tarvitse maksaa veroa kahdesti. Maksat arvolisäveron tavalliseen tapaan tilausta noutaessasi. Toimitusaika Ahvenanmaalle voi olla hieman pidempi kuin manner-Suomeen.
Ja, vi levererar till Åland. Priserna på hemsidan är inklusive moms och du betalar din order inklusive moms i kassan. Vi drar av beloppet för momsen när vi skickar din order så att du inte behöver betala dubbelt. Momsen betalar du sedan som vanligt när du hämtar ut paketet. I enstaka fall kan leveranstiden till Åland vara något längre än fastlandet.
Mitä maksutapoja teillä on?
Verkkopankkimaksu
Maksat tilauksesi suoraan omalta tililtäsi verkkopankkitunnusten avulla. Tarjoamme seuraavien pankkien verkkopankkimaksun: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Handelsbanken, S-pankki, POP-pankki, Ålandbanken ja Oma Säästöpankki. Palvelun tarjoaa Trustly. Ei lisäkuluja.
Klarnan lasku
Maksat tilauksesi vasta sen jälkeen, kun olet saanut tuotteet itsellesi. Klarnan laskulla on 30 päivää maksuaikaa. Ei laskutuskuluja. Lasku lähetetään sähköpostitse. Turvallisuussyistä me voimme toimittaa laskutilaukset vain siihen osoitteeseen, joka on väestörekisterin tiedoissa. Lisätietoja laskuehdoista voit lukea Klarnan sivuilta.
Klarnan erämaksu
Pilko maksu ja maksa omassa tahdissasi. Valittavana olevat erämaksun pituudet ja kuukausimaksut sekä vuosikoron näet kassalta. Ei aloitus- ja käsittelymaksua. Lisätietoja luottosopimusehdoista voit lukea Klarnan sivuilta.
Korttimaksu
Korttimaksusta vastaa Nets. Hyväksymme seuraavat maksukortit: Visa, Mastercard, Visa Electron ja American Express. Ei lisäkuluja.
Paypal
Voit maksaa tilauksesi PayPal-tililtäsi. Valitse maksutapa kassalla ja seuraa annettuja ohjeita. Sinä tarvitset PayPal-tilin voidaksesi käyttää tätä maksutapaa. Jos et ole aiemmin luonut tiliä, voit tehdä sen helposti tilauksen teon yhteydessä. Ei lisäkuluja.
MobilePay
Voit maksaa tilauksesi MobilePay-sovelluksen avulla. Valitse maksutapa kassalla ja seuraa annettuja ohjeita. Tunnistaudut sovelluksessa henkilökohtaisen PIN-koodisi avulla. Maksu veloitetaan siltä maksukortilta, jonka olet yhdistänyt MobilePay-palveluun. Ei lisäkuluja.
Voinko tilata Ahvenanmaalle?
Toimitamme mielellämme tuotteita Ahvenanmaalle. Sivuillamme näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron ja maksat tilauksestasi verollisen hinnan kassalla. Vähennämme arvonlisäveron tilauksen summasta samalla, kun tilaus lähetetään varastoltamme, jotta sinun ei tarvitse maksaa veroa kahdesti. Maksat arvolisäveron tavalliseen tapaan tilausta noutaessasi. Toimitusaika Ahvenanmaalle voi olla hieman pidempi kuin manner-Suomeen.
Milloin ja miten saan laskuni?
Lasku, jossa on 30 päivää maksuaikaa, lähetetään sinulle sähköpostitse. Jos et ole saanut laskuasi, voit ottaa meihin yhteyttä tai kirjautua laskuttajan Klarnan sivuille, josta näet kaikki laskusi tiedot.
Jos olet valinnut maksutavaksi osamaksun, ensimmäinen lasku lähetetään sinulle postitse ja saat sen tilauksesta seuraavan kuukauden puolivälissä. Esimerkiksi tammikuussa tehtyjen tilausten lasku toimitetaan helmikuun puolessa välissä.
Haluan palauttaa osan tilaamistani tuotteista. Miten minun tulee toimia laskuni kanssa?
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, me poistamme palautetut tuotteet laskultasi. Tämän jälkeen saat päivitetyn laskun sähköpostiisi. Suosittelemme sinua odottamaan, että saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen, ennen kuin maksat pitämäsi tuotteet laskulle. Näin lasku ei muutu Klarnan järjestelmässä automaattisesti erämaksuksi. Jos olet maksanut palautetut tuotteet laskullesi, tulee Klarna suorittamaan takaisinmaksun.
Olen maksanut tilauksen lahjakortilla ja aion palauttaa tuotteita. Kuinka takaisinmaksu suoritetaan siinä tapauksessa?
Kun palautuksesi on käsitelty, me lisäämme hyvityssumman takaisinmaksuna asiakastilillesi. Hyvityssumman voit käyttää seuraavan tilauksesi maksamiseen.
Lisätietoja takaisinmaksusta voit lukea osiosta Tuotteen palautus ja vaihto.Kuinka voi reklamoida viallisen tuotteen?
Ota yhteyttä asiakasneuvontaamme sähköpostitse osoitteella [email protected]. Kuvaile meille tuotteen vikaa ja lähetä viasta kuva reklamaatiosi tueksi.
Kuinka reklamaationi käsitellään?
Ensi kädessä vika korjataan räätälin tai suutarin luona ja me vastaamme tietenkin korjauskustannuksista. Niissä hyväksytyissä reklamaatioissa, joissa korjaus ei ole mahdollista, sinulle lähetetään uusi tuote. Jos meillä ei ole vastaavaa tuotetta, saat rahasi takaisin.
Haluan palauttaa tuotteita kahdesta eri tilauksesta. Voinko lähettää tuotteet samassa paketissa?
Voit lähettää eri tilausten tuotteita samassa paketissa. Muistathan kuitenkin lähettää palautuslomakkeen erikseen jokaisesta tilauksesta.
Sain tilaukseni mukana kampanjatuotteen kaupan päälle. Kuinka teen palautuksen suhteen?
Kaupanpäällisenä toimitettu tuote on palautettava, jos siihen oikeuttava tuote palautetaan. Muuten kaupan päälle toimitetusta tuotteesta veloitetaan sinulta täysi hinta. Jos tuote ei ole sopiva ja haluat vaihtaa toiseen kokoon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme neuvoa sinua, kuinka teet kampanjatuotteen suhteen.
Voiko pakettiautomaatista noudetun paketin palauttaa automaattiin?
Pakettiautomaatista noudetun paketin voi palauttaa automaatin kautta. Käytä paketin mukana tullutta palautusosoitetarraa ja jätä palautuspaketti pakettiautomaattiin. Lue lisää palautuksesta Postin pakettiautomaattiin täältä.
Unohdin laittaa palautuslomakkeen palautuspaketin sisään. Mitä minun tulisi nyt tehdä?
Mikäli olet käyttänyt tilauksen mukana tullutta osoitetarraa, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Me suoritamme takaisinmaksun sinulle, kun palautuksesi on käsitelty, minkä jälkeen lähetämme vahvistuksen sähköpostitse. Ota yhteyttä asiakasneuvontaamme, jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tai sinulla on jotain kysyttävää.