Usein kysyttyä

Lisätietoja aiheesta

  • Tuotteen palautus ja vaihto

      Kuinka pitkä palautusaika tuotteilla on?

      Sinulla on 14 päivän palautusoikeus laskettuna siitä päivästä, kun olet noutanut tilauksesi.


      Kuinka palautan tuotteet?

      Nopeuttaaksesi palautuksesi käsittelyä voit ilmoittaa palautuksesta meille Omien sivujesi kautta seuraamalla annettuja ohjeita. Palautuksen rekisteröinti vie vain hetken.

      Voit tehdä palautuksen myös paketissa olleen palautuslomakkeen avulla:

      1. Täytä palautuslomake (joka on rahtikirjan kääntöpuolella) ja laita se samaan pakettiin palautettavien tuotteiden kanssa.
      2. Voit käyttää samaa pakkausta, jossa sait tuotteesi tai muuta kuljetuksen kestävää pakkausta.
      3. Liimaa tilauksen mukana tullut osoitetarra paketin päälle. Tällöin me vastaamme palautuskustannuksista.
      4. Jätä paketti mihin tahansa Postin noutopisteeseen.


      Lue tarkemmat palautusohjeet täältä

  • Toimitus

      Mitä toimitustapoja teillä on?

      Toimitus Postiin tai pakettiautomaattiin:Toimitusaika 2-4 arkipäivää ja toimitus ma-la klo 19 mennessä. Lähetys toimitetaan kassalla valitsemaasi noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Kun paketti on toimitettu noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin, saat saapumisilmoituksen sekä automaatin avaamiseen tarvittavan lokerokoodin tekstiviestillä puhelinnumeroon, jonka olet antanut tilauksen yhteydessä. Postista ja Postin noutopisteestä paketin voi noutaa saapumisilmoituksen tai seurantatunnuksen sekä henkilöllisyystodistuksen avulla. Pakettiautomaatista lähetys noudetaan lokerokoodilla, joka lähetetään tekstiviestillä. Lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta. Mikäli paketti ei mahdu automaattiin tai automaatti on täynnä, paketti ohjataan kotiosoitteesi mukaiseen postiin. Saapumisilmoituksessa on tällöin tieto, mistä voit pakettisi noutaa.

      Posti kotiinkuljetus: Toimitusaika 2-4 arkipäivää. Kotiinkuljetuksia toimitetaan arkisin klo 9-21 välisenä aikana paikkakunnasta riippuen. Lähetys toimitetaan kotiovellesi. Voit valita paketillesi sopivan toimituspäivän ja kahden tunnin toimitusaikaikkunan vastaamalla Postin lähettämään tekstiviestiin tai Omaposti-sovelluksen avulla. Henkilöllisyys tulee voida todistaa tilausta vastaanotettaessa. Tätä toimitustapaa ei ole mahdollista valita, jos valitset maksutavaksi postiennakon. Kotiinkuljetuksesta peritään toimitusmaksu, jota ilmoitetaan kassalla. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote Postiin, Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.

      Pikatoimitus 1-2 arkipäivää: Pikatoimituksen kohdalla käytämme DHL Express-palvelua. Toimitus on mahdollista suureen osaan Suomea seuraavana arkipäivänä laskettuna siitä päivästä, jolloin tilaus lähetetään. Lähetämme kaikki ennen klo 16 tehdyt tilaukset saman päivän aikana. Sinulla on mahdollisuus useimmiten valita tilauksen kotiinkuljetus tai toimitus DHL:n noutopisteeseen/pakettiautomaattiin. Saat kuljetusyritykseltä (DHL) tekstiviestillä linkin, jonka avulla voit valita tilauksen toimituspaikan. Henkilöllisyys tulee voida todistaa tilausta vastaanotettaessa. Tätä toimitustapaa ei ole mahdollista valita, jos valitset maksutavaksi postiennakon tai tilauksesi sisältää nesteitä, kuten tuoksuja tai suihkutettavia kenkien hoitotuotteita. Pikatoimituksesta peritään toimitusmaksu, jota ilmoitetaan kassalla. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote Postiin, Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.

      Kotiinkuljetus arkisin klo 17-22: Tämän toimitustavan kohdalla käytämme Budbee-kotiinkuljetusta ja toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Voit valita, minä päivänä haluat tilauksesi toimituksen kotiovellesi klo 17-22 välisenä aikana. Henkilöllisyys tulee voida todistaa tilausta vastaanotettaessa. Budbee lähettää sinulle tekstiviestillä lisätietoa toimituspäivästä ja sinulla on myös mahdollisuus tekstiviestissä olevan linkin avulla vaihtaa tilauksen toimituspäivää. Tietyt lisävalinnat voivat aiheuttaa lisäkuluja toimitukseen, mutta tämä ilmoitetaan selkeästi Budbeen tiedoissa kyseisen valinnan kohdalla ja näistä kuluista vastaa Budbee. Toimitustapa tulee näkyviin ainoastaan, jos asut alueella, minne Budbee toimittaa tilauksia. Tätä toimitustapaa ei ole mahdollista valita, jos valitset maksutavaksi postiennakon. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote Postiin, Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.

      Budbee Box: Pakettisi toimitetaan valitsemaasi pakettiautomaattiin 2-4 arkipäivässä. Budbee ehdottaa kassalla postinumerosi perusteella lähintä pakettiautomaattia. Voit halutessasi valita kassalla toisen pakettiautomaatin valikosta. Saapumisilmoitus ja lokeron avaamiseen tarvittava koodi toimitetaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi puhelinnumeroon tekstiviestillä. Paketti on noudettavissa kolmen vuorokauden ajan. Jos pakettia ei noudeta, palautuu se Care of Carlille. Toimitustapa tulee näkyviin ainoastaan, jos asut alueella, minne Budbee toimittaa tilauksia. Tätä toimitustapaa ei ole mahdollista valita, jos valitset maksutavaksi postiennakon. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote Postiin, Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.

      Olen hukannut tilaukseni saapumisilmoituksen. Kuinka voin noutaa pakettini?

      Saat meiltä tilauksen toimitusvahvistuksen sähköpostilla, kun tilauksesi lähetetään varastoltamme. Tässä sähköpostiviestissä on mukana lähetyksen seurantatunnus, jolla lähetyksen kulkua voi seurata. Noutopisteeseen toimitetun paketin voi noutaa seurantatunnuksen avulla. Postin toimittamia paketteja voi seurata myös Omaposti-sovelluksen avulla.

      Kuinka pitkään lähetykseni on noudettavissa?

      Posti säilyttää lähetyksiä pakettiautomaateissa ja noutopisteissä 7 vuorokauden ajan. DHL:n toimittamaa lähetystä säilytetään noutopisteessä 14 vuorokautta. Tämän jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.

      Kuinka pakettiautomaatteja käytetään?

      Saat lokeron avaamiseen tarvittavan lokerokoodin tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Lisätietoa Postin pakettiautomaateista voit lukea täältä.

      Kuinka voin perua tilaukseni?

      Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Voimme tehdä tilauksiin muutoksia tai perua tilauksen aina siihen saakka, kunnes tilaus on otettu käsittelyyn varastollamme.

      Voinko tilata Ahvenanmaalle?/Levererar ni till Åland?

      Toimitamme mielellämme tuotteita Ahvenanmaalle. Sivuillamme näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron ja maksat tilauksestasi verollisen hinnan kassalla. Vähennämme arvonlisäveron tilauksen summasta samalla, kun tilaus lähetetään varastoltamme, jotta sinun ei tarvitse maksaa veroa kahdesti. Maksat arvolisäveron tavalliseen tapaan tilausta noutaessasi. Toimitusaika Ahvenanmaalle voi olla hieman pidempi kuin manner-Suomeen.

      Ja, vi levererar till Åland. Priserna på hemsidan är inklusive moms och du betalar din order inklusive moms i kassan. Vi drar av beloppet för momsen när vi skickar din order så att du inte behöver betala dubbelt. Momsen betalar du sedan som vanligt när du hämtar ut paketet. I enstaka fall kan leveranstiden till Åland vara något längre än fastlandet.

  • Maksaminen

      Mitä maksutapoja teillä on?

      Verkkopankkimaksu

      Maksat tilauksesi suoraan omalta tililtäsi verkkopankkitunnusten avulla. Tarjoamme seuraavien pankkien verkkopankkimaksun: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Handelsbanken, S-pankki, POP-pankki, Ålandbanken ja Oma Säästöpankki. Palvelun tarjoaa Trustly. Ei lisäkuluja.

      Klarnan lasku

      Maksat tilauksesi vasta sen jälkeen, kun olet saanut tuotteet itsellesi. Klarnan laskulla on 30 päivää maksuaikaa. Ei laskutuskuluja. Lasku lähetetään sähköpostitse. Turvallisuussyistä me voimme toimittaa laskutilaukset vain siihen osoitteeseen, joka on väestörekisterin tiedoissa. Lisätietoja laskuehdoista voit lukea Klarnan sivuilta.

      Klarnan erämaksu

      Pilko maksu ja maksa omassa tahdissasi. Valittavana olevat erämaksun pituudet ja kuukausimaksut sekä vuosikoron näet kassalta. Ei aloitus- ja käsittelymaksua. Lisätietoja luottosopimusehdoista voit lukea Klarnan sivuilta.

      Korttimaksu

      Korttimaksusta vastaa Nets. Hyväksymme seuraavat maksukortit: Visa, Mastercard, Visa Electron ja American Express. Ei lisäkuluja.

      Paypal

      Voit maksaa tilauksesi PayPal-tililtäsi. Valitse maksutapa kassalla ja seuraa annettuja ohjeita. Sinä tarvitset PayPal-tilin voidaksesi käyttää tätä maksutapaa. Jos et ole aiemmin luonut tiliä, voit tehdä sen helposti tilauksen teon yhteydessä. Ei lisäkuluja.

      MobilePay

      Voit maksaa tilauksesi MobilePay-sovelluksen avulla. Valitse maksutapa kassalla ja seuraa annettuja ohjeita. Tunnistaudut sovelluksessa henkilökohtaisen PIN-koodisi avulla. Maksu veloitetaan siltä maksukortilta, jonka olet yhdistänyt MobilePay-palveluun. Ei lisäkuluja.

      Voinko tilata Ahvenanmaalle?

      Toimitamme mielellämme tuotteita Ahvenanmaalle. Sivuillamme näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron ja maksat tilauksestasi verollisen hinnan kassalla. Vähennämme arvonlisäveron tilauksen summasta samalla, kun tilaus lähetetään varastoltamme, jotta sinun ei tarvitse maksaa veroa kahdesti. Maksat arvolisäveron tavalliseen tapaan tilausta noutaessasi. Toimitusaika Ahvenanmaalle voi olla hieman pidempi kuin manner-Suomeen.

      Milloin ja miten saan laskuni?

      Lasku, jossa on 30 päivää maksuaikaa, lähetetään sinulle sähköpostitse. Jos et ole saanut laskuasi, voit ottaa meihin yhteyttä tai kirjautua laskuttajan Klarnan sivuille, josta näet kaikki laskusi tiedot. 

      Jos olet valinnut maksutavaksi osamaksun, ensimmäinen lasku lähetetään sinulle postitse ja saat sen tilauksesta seuraavan kuukauden puolivälissä. Esimerkiksi tammikuussa tehtyjen tilausten lasku toimitetaan helmikuun puolessa välissä.

      Haluan palauttaa osan tilaamistani tuotteista. Miten minun tulee toimia laskuni kanssa?

      Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, me poistamme palautetut tuotteet laskultasi. Tämän jälkeen saat päivitetyn laskun sähköpostiisi. Suosittelemme sinua odottamaan, että saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen, ennen kuin maksat pitämäsi tuotteet laskulle. Näin lasku ei muutu Klarnan järjestelmässä automaattisesti erämaksuksi. Jos olet maksanut palautetut tuotteet laskullesi, tulee Klarna suorittamaan takaisinmaksun.

      Olen maksanut tilauksen lahjakortilla ja aion palauttaa tuotteita. Kuinka takaisinmaksu suoritetaan siinä tapauksessa?

      Kun palautuksesi on käsitelty, me lisäämme hyvityssumman takaisinmaksuna asiakastilillesi. Hyvityssumman voit käyttää seuraavan tilauksesi maksamiseen.

      Lisätietoja takaisinmaksusta voit lukea osiosta Tuotteen palautus ja vaihto.
  • Reklamaatio

      Kuinka voi reklamoida viallisen tuotteen?

      Ota yhteyttä asiakasneuvontaamme sähköpostitse osoitteella [email protected]. Kuvaile meille tuotteen vikaa ja lähetä viasta kuva reklamaatiosi tueksi.

      Kuinka reklamaationi käsitellään?

      Ensi kädessä vika korjataan räätälin tai suutarin luona ja me vastaamme tietenkin korjauskustannuksista. Niissä hyväksytyissä reklamaatioissa, joissa korjaus ei ole mahdollista, sinulle lähetetään uusi tuote. Jos meillä ei ole vastaavaa tuotetta, saat rahasi takaisin.

Usein kysyttyä

Haluan palauttaa tuotteita kahdesta eri tilauksesta. Voinko lähettää tuotteet samassa paketissa?

Voit lähettää eri tilausten tuotteita samassa paketissa. Muistathan kuitenkin lähettää palautuslomakkeen erikseen jokaisesta tilauksesta.

Sain tilaukseni mukana kampanjatuotteen kaupan päälle. Kuinka teen palautuksen suhteen?

Kaupanpäällisenä toimitettu tuote on palautettava, jos siihen oikeuttava tuote palautetaan. Muuten kaupan päälle toimitetusta tuotteesta veloitetaan sinulta täysi hinta. Jos tuote ei ole sopiva ja haluat vaihtaa toiseen kokoon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme neuvoa sinua, kuinka teet kampanjatuotteen suhteen.

Voiko pakettiautomaatista noudetun paketin palauttaa automaattiin?

Pakettiautomaatista noudetun paketin voi palauttaa automaatin kautta. Käytä paketin mukana tullutta palautusosoitetarraa ja jätä palautuspaketti pakettiautomaattiin. Lue lisää palautuksesta Postin pakettiautomaattiin täältä.

Unohdin laittaa palautuslomakkeen palautuspaketin sisään. Mitä minun tulisi nyt tehdä?

Mikäli olet käyttänyt tilauksen mukana tullutta osoitetarraa, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Me suoritamme takaisinmaksun sinulle, kun palautuksesi on käsitelty, minkä jälkeen lähetämme vahvistuksen sähköpostitse. Ota yhteyttä asiakasneuvontaamme, jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tai sinulla on jotain kysyttävää.

Haluat jatkaa siitä, missä olit?
Ei, haluan aloittaa alusta
Kyllä, haluan jatkaa
4.68/5 1349 Tuotearvostelua

Erittäin hyvä ellei täydellinen. Kaikki sujui moitteettomasti. Skulle dock vara kul om man kunde handla på svenska i Finland.

Edvard S

2023-09-28

Ostaja

2023-09-17

Nopea toimitus

Sari M

2023-09-28

Ostaja

2023-09-16

Nopea ja selkeä toimitus. Tuote tietenkin tuttu, joten kaikki ok!

Jukka R

2023-09-28

Ostaja

2023-09-17

Hyviä tarjouksia ja huomattavan nopeat toimitukset. 

Vesa R

2023-09-27

Ostaja

2023-09-16

Hyvä palvelu ja nopea toimitus

Xhavid T

2023-09-20

Ostaja

2023-09-09

Loistava palvelu!

Evgeny N

2023-09-18

Ostaja

2023-09-08

Erittäin hyvä valikoima ja mahtavat tuotteet! 

Juho K

2023-09-18

Ostaja

2023-09-08

Laadukas kauppa, selkeä asiointikokemus ja nopea palvelu. 

Mikko S

2023-09-14

Ostaja

2023-09-04

Care of Carl skulle gärna få ha info och service på svenska till kunder i Finland, borde väl inte vara så svårt..?

Dag-Ulrik A

2023-09-13

Ostaja

2023-09-02

Nopea toimitus 👍🏼

Santeri K

2023-09-13

Ostaja

2023-09-04

Hyvät tuotteet ja netti sivu. Nopea ja varma toimitus.

Ossi K

2023-09-13

Ostaja

2023-09-03

Uk-eur koot ilmoitettu väärin. Sivustolla UK12 = 46, todellisuudessa 47, onneks olivat sopivat. Ei tullut lepolestejä mukaan vaikka luvattiin. Toimitus nopea.

Oskar I

2023-09-12

Ostaja

2023-08-30

Erittäin nopea toimitus järkevästi pakattuna.

Tomi T

2023-09-07

Ostaja

2023-08-29

Nopea toimitus 

Raimo K

2023-09-04

Ostaja

2023-08-22

Sujuva toimitus  ja teknisesti toimiva palautusmahdollisuus!

Jarkko M

2023-08-28

Ostaja

2023-08-17

Jouduin palauttamaan lenkkarit valittuani väärän koon, mutta palautus sujui hyvin ja mallikkaasti.

Ari M

2023-08-28

Ostaja

2023-08-16

Erittäin laadukas valikoima ja toimiva verkkokauppa.

Janne K

2023-08-28

Ostaja

2023-08-14

Erityisesti arvostan esim. T-paitojen tilauksissa sitä, että myyntikohteissa on paitojen mitat. Plussana nopea ja ilmainen toimtus.

Tapio V

2023-08-24

Ostaja

2023-08-10

Nopea ja ihana palvelu! Hyvä tuote.

Sara S

2023-08-24

Ostaja

2023-08-15

Fint! Grattis!

Antti L

2023-08-23

Ostaja

2023-08-12

Nopeat toimitukset, selkeät sivut ja helppo ostotapahtuma.

Vesa R

2023-08-21

Ostaja

2023-08-09

tuote oli hyvä ja edullinen, mutta toimitushetken lähestyessä, viestejä alkoi tulla LIIKAA. liika on liikaa😠

Jaakko P

2023-08-16

Ostaja

2023-08-05

tuli todella nopeasti

Viivi H

2023-08-10

Ostaja

2023-07-31

Fast delivery

Atte H

2023-08-09

Ostaja

2023-07-30

Nopea toimitus ja erittäin korkealaatuinen palvelu, mukavalla saatteella. Tuote ja palvelu täytti kaikki odotukseni,kiitos!

Isto L

2023-08-09

Ostaja

2023-07-30

Nopea toimitus

Veeti J

2023-08-09

Ostaja

2023-07-29

Hyviä tuotteita, nopea palvelu.

mika r

2023-08-09

Ostaja

2023-07-28

Osto toimi huoletta ja tavarat saapui nopeasti!

Oscar Å

2023-08-08

Ostaja

2023-07-24

Nopea toimitus!

Valtteri P

2023-08-03

Ostaja

2023-07-21

Nopeaa ja sujuvaa niinkuin aina. 

Henrik H

2023-08-02

Ostaja

2023-07-24

Welcome!
Do you want to continue to CareOfCare.fi?
Delivery to Finland and Åland only.
Otherwise choose another country:
Save my choice
Continue to Suomi »