Kirjaudu sisään

PIDENNETTY PALAUTUSOIKEUS 7.1.2020 SAAKKA.

Tuotteen palautus ja vaihto

Kuinka pitkä palautusaika tuotteilla on?

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus laskettuna siitä päivästä, kun olet noutanut tilauksesi.

Kuinka palautan tuotteet?

Kaikki palautukseen tarvittavat dokumentit lähetetään sinulle tilauksesi mukana.

  1. Täytä palautuslomake (joka on rahtikirjan kääntöpuolella) ja laita se samaan pakettiin palautettavien tuotteiden kanssa.
  2. Voit käyttää samaa pakkausta, jossa sait tuotteesi tai muuta kuljetuksen kestävää pakkausta.
  3. Liimaa tilauksen mukana tullut osoitetarra paketin päälle. Tällöin me vastaamme palautuskustannuksista.
  4. Jätä paketti mihin tahansa Postin tai Postnordin noutopisteeseen riippuen siitä, minkä toimitustavan valitsit kassalla tilauksellesi.

Saat meiltä vahvistuksen sähköpostilla, kun palautuksesi on vastaanotettu ja käsitelty varastollamme. Lisätietoja takaisinmaksusta voit lukea myöhemmin tältä samalta sivulta.

Myös DHL Express- ja Budbee-toimitustavoilla tehdyt tilaukset palautetaan Postnordin noutopisteeseen, joita on muun muassa K-Marketeissa, R-kioskeissa, Tokmanneissa ja Matkahuollon toimipisteissä. Käytä tilauksen mukana tullutta osoitetarraa. Toimitustavasta perittyä toimitusmaksua ei makseta takaisin normaalin asiakaspalautuksen yhteydessä.

Voiko pakettiautomaatista noudetun paketin palauttaa automaattiin?

Pakettiautomaatista noudetun paketin voi palauttaa automaatin kautta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta. Käytä paketin mukana tullutta palautusosoitetarraa ja jätä palautuspaketti pakettiautomaattiin. Lue lisää palautuksesta Postin pakettiautomaattiin täältä ja Postnordin pakettiautomaattiin täältä.

Unohdin laittaa palautuslomakkeen palautuspaketin sisään. Mitä minun tulisi nyt tehdä?

Mikäli olet käyttänyt tilauksen mukana tullutta osoitetarraa, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Me suoritamme takaisinmaksun sinulle, kun palautuksesi on käsitelty, minkä jälkeen lähetämme vahvistuksen sähköpostitse. Ota yhteyttä asiakasneuvontaamme, jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tai sinulla on jotain kysyttävää.

Kuinka vaihdan tuotteen toiseen?

Vaihtoehto 1 (Tuotteen pikavaihto)

Lähetä tuotteesi takaisin yllä olevien ohjeiden mukaisesti. Tee haluamistasi tuotteista uusi tilaus verkkosivuiltamme. Näin saat uuden tuotteen nopeammin itsellesi ja voit varmistaa, että haluamaasi tuotetta ei ehditä myydä loppuun. Tilauksesi käsitellään erikseen varastollamme. Alla on lisätietoja tilauksen maksamisesta vaihdon yhteydessä. 

·        Klarnan lasku

Saat vaihtotilauksesta uuden laskun, joka lähetetään sinulle sähköpostitse. Palautettuja tuotteita ei tarvitse maksaa alkuperäiselle laskulle. Jos palautit koko tilauksen, laskusi mitätöidään, kun palautuksesi on käsitelty. Jos pidit osan tilauksen tuotteista, saat sähköpostiisi kaksi erillistä laskua; Yhden laskun vaihtotilauksesta ja päivitetyn laskun alkuperäistilauksesta, josta on poistettu palauttamasi tuotteet.

·        Klarnan joustava erämaksu

Uuden tilauksesi tuotteet lisätään kuukausilaskullesi, jonka saat Klarnalta, ja palauttamasi tuotteet poistetaan laskun loppusummasta.

·        Klarnan kiinteä erämaksu

Jos palautat alkuperäisen tilauksen tuotteista vain osan, me emme suosittele tuotteiden pikavaihtoa, koska siinä tapauksessa sinun tulee maksaa kaksi käsittelymaksua Klarnalle. Ilmoita sen sijaan palautuslomakkeen välityksellä, mihin tuotteisiin haluat vaihtaa palauttamasi tuotteet. Me lähetämme vaihtotuotteet sinulle heti, kun palautuksesi on käsitelty. (Katso vaihtoehto 2)

·        Postiennakko

Maksat vaihtotilauksen erikseen Postnordin toimipisteeseen noutaessasi tilausta. Kun palautuksesi on käsitelty, me suoritamme takaisinmaksun sille tilinumerolle, jonka kirjoitat palautuslomakkeelle.

·        Korttimaksu/Verkkopankki/Paypal/Mobile Pay

Maksat vaihtotilauksen erikseen kassalla. Kun palautuksesi on käsitelty, me suoritamme takaisinmaksu samalle tilille, josta maksu on alun perin veloitettu.

Vaihtoehto 2

Lähetä tuotteesi takaisin yllä olevien ohjeiden mukaisesti. Kirjaa palautuslomakkeeseen ne tuotteet, jotka haluat itsellesi vaihdon yhteydessä. Vaihtotuotteet pyritään lähettämään sinulle saman päivän aikana, jolloin palautuksesi vastaanotetaan varastollemme. Tuotteen voi vaihtaa toiseen kokoon tai täysin toiseen tuotteeseen, joka voi myös olla hinnaltaan edullisempi tai arvokkaampi kuin alkuperäistilauksen tuotteet. Alla on lisätietoja tilauksen maksamisesta vaihdon yhteydessä.

·        Klarnan lasku

Alkuperäinen lasku on yhä voimassa. Saat päivitetyn laskun sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu.

·        Klarnan joustava erämaksu

Vaihdossa sinulle lähetetyt tuotteet lisätään kuukausilaskullesi, jonka saat Klarnalta, ja palauttamasi tuotteet poistetaan laskun loppusummasta.

·        Klarnan kiinteä erämaksu

Vaihdossa sinulle lähetetyt tuotteet lisätään kuukausilaskullesi, jonka saat Klarnalta, ja palauttamasi tuotteet poistetaan laskun loppusummasta.

·        Postiennakko

Jos haluat vaihtaa tuotteisiin, jotka ovat arvokkaampia kuin alkuperäistilauksen tuotteet, veloitamme välisumman postiennakolla, jonka maksat Postnordin toimipisteeseen tilausta noutaessasi. Jos vaihtotilauksen tuotteet ovat edullisempia kuin alkuperäistilauksen, me suoritamme takaisinmaksun sille tilinumerolle, jonka kirjoitat palautuslomakkeelle.

·        Korttimaksu/Verkkopankki/Paypal/Mobile Pay

Jos haluat vaihtaa tuotteisiin, jotka ovat arvokkaampia kuin alkuperäistilauksen tuotteet, veloitamme välisumman postiennakolla, jonka maksat Postnordin toimipisteeseen tilausta noutaessasi. Jos vaihtotilauksen tuotteet ovat edullisempia kuin alkuperäistilauksen, me suoritamme takaisinmaksun samalle tilille, josta maksu on alun perin veloitettu.

Kuinka saan rahani takaisin?

Lisätietoja takaisinmaksusta voit lukea tilauksessa käyttämäsi maksutavan kohdalta. 

·        Klarnan lasku

Jos palautat koko tilauksen, sinun ei tarvitse maksaa laskuasi. Me ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun palautuksesi on vastaanotettu ja laskusi mitätöity. Jos palautat vain osan tilauksen tuotteista, poistetaan palautetut tuotteet laskun loppusummasta. Suosittelemme sinua odottamaan, että saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen, ennen kuin maksat pitämäsi tuotteet laskulle. Näin lasku ei muutu Klarnan järjestelmässä automaattisesti erämaksuksi.

·        Klarnan joustava erämaksu

Palauttamasi tuotteet poistetaan kuukausilaskultasi, jonka saat Klarnalta.

·        Klarnan kiinteä erämaksu

Palauttamasi tuotteet poistetaan kuukausilaskultasi, jonka saat Klarnalta.

·        Postiennakko

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, suoritamme takaisinmaksun sille tilinumerolle, jonka kirjoitat palautuslomakkeelle.

·        Korttimaksu/Verkkopankki/Paypal

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, suoritamme takaisinmaksun samalle tilille/kortille, josta maksu on alun perin veloitettu.

·        Mobile Pay

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, suoritamme takaisinmaksun sille maksukortille, joka on yhdistetty Mobile Pay-palveluun.

Haluan palauttaa tuotteita kahdesta eri tilauksesta. Voinko lähettää tuotteet samassa paketissa?

Voit lähettää eri tilausten tuotteita samassa paketissa. Muistathan kuitenkin lähettää palautuslomakkeen erikseen jokaisesta tilauksesta.

Sain tilaukseni mukana kampanjatuotteen kaupan päälle. Kuinka teen palautuksen suhteen?

Kaupanpäällisenä toimitettu tuote on palautettava, jos siihen oikeuttava tuote palautetaan. Muuten kaupan päälle toimitetusta tuotteesta veloitetaan sinulta täysi hinta. Jos tuote ei ole sopiva ja haluat vaihtaa toiseen kokoon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme neuvoa sinua, kuinka teet kampanjatuotteen suhteen.

Welcome!
We only deliver to addresses within following countries.
You may continue browse on this .x but we are not able to deliver any goods outside this country.
Save my choice
Continue to Finland »